Imaš pomisleke pred nakupom? Ne veš, ali ti bo naročen izdelek všeč? Se odločaš med dvema modeloma? Brez skrbi, v primeru, da naročen izdelek ne bo izpolnil tvoja pričakovanja (čeprav dvomimo v to:)) ga lahko brez težav vrneš, zamenjaš za drugega, ali pa ti povrnemo kupnino! 


GARANCIJA ZADOVOLJSTVA

Prepričani smo v kakovost naših izdelkov, zato ti tudi omogočamo, da v kolikor z izdelkom nisi zadovoljen/-na, ga lahko v roku 30 dneh vrneš, mi pa ti povrnemo celotno kupnino! V 30 dneh od prevzema blaga nam lahko sporočiš (na kontaktni e-naslov info@tosn.si), da odstopaš od pogodbe, ne da bi ti bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.




 Obrazec za vračilo ali menjavo


Kako poteka vračilo izdelka

Stvar je zelo preprosta in poteka v 4 enostavnih korakih.
 1) Na elektronski naslov info@tosn.si nam sporočiš, kateri izdelek želiš vrniti.
 2) Izpolniš tale obrazec tukaj ali pa počakaš na naš odgovor, da ti posredujemo vse potrebne podatke in navodila za vračilo izdelka.
 3) Izdelke pošlješ na naš naslov: KULER d.o.o. Cesta k Tamu 12, 2000 Maribor.
 4) Počakaš in... najkasneje v 15 dneh po tem, ko prejmemo tvoj izdelek ti nakažemo denar oziroma menjamo izdelek za drugega - odločitev je tvoja. :)


POMEMBNO!
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.

Vračilo blaga je možno le po pošti.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.